Ştiri locale pentru Bihor
ORADEA ONLINE

Informaţii despre Oradea şi jud. Bihor

 Marti,
MCOnet Media Group Trimite E-mail Cautare Pagina mea de start
Google:
Webmail gratuit: [Înregistrare (1G)]

Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea
Parteneri:

Bratislava Online

Budapest Online

Deutschland Tourismus

Nice Online

Atentie, esti ceea ce bei! - Sanatate
Jo 29 mar 2007 11:31:21 +0200


Boli de inima, diabet, dementa, cancer, obezitate, subtierea oaselor.
Sanatate - Boli de inima, diabet, dementa, cancer, obezitate, subtierea oaselor.

Boli de inima, diabet, dementa, cancer, obezitate, subtierea oaselor. Si toate acestea pentru ca bei ceea ce nu trebuie si "uiti" sa consumi lichide de care chiar ai nevoie.


Un studiu efectuat de Institutul de Sanatate Unilever din Olanda a indicat efectul lichidelor pe care le consumam frecvent asupra sanatatii noastre.

In ultimele decenii, bauturile racoritoare au devenit din ce in ce mai bogate in zahar si domina autoritar piata bauturilor. In schimb, vanzarile la bauturile lactate, cu efecte benefice evidente pentru organismul uman, au scazut dramatic. In plus, cafelele si bauturile calde in general, a caror piata a "explodat" necontrolat in ultimii ani, au dus la un numar tot mai mare de persoane obeze.

Potrivit raportului, problema nu este insa numarul de calorii provenite din consumul acestor lichide, ci scaderea apetitului.

Daca pentru sucuri varianta ar fi apa, laptele si bauturile obtinute direct din fructe, pentru cafea "leacul" ar fi ceaiul. Ceaiul scade riscul de aparitie a cancerului, creste densitatea oaselor si ajuta la circulatia sangvina.

In cazul alcoolului si al marilor "fani" ai acestuia, am putea sa le enumeram cateva dintre riscurile la care se expun consumand chiar si cantitati medii: ciroza, hipertensiune, dementa, numeroase boli de inima si, "special" pentru doamne, dauneaza grav sarcinii si creste riscul de aparitie a cancerului la san.

Solutia? Nu este. Dar exista varianta sa beti mai putin. Si nu e doar un compromis, pentru ca, in cantitati reduse, alcoolul chiar face bine si reduce riscul aparitiei diabetului si a unor afectiuni ale inimii. De asemenea, studiile au demonstrata ca un paharel pe zi chiar iti face viata mai lunga.

Magneziu, potasiu, zinc, fier, vitamina A. Pe toate le gasesti intr-un pahar de lapte care nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia zilnica. Daca insa nu sunteti prea "atasat" de laptele de vaca, oaie sau capra, puteti incerca bauturile pe baza de soia.


stiri.zoot - Sanatate - > Bautura


Trimite o felicitare : Felicitari


Jocuri : TotalGames


Sponzorul acestui articol :
Ce este Internet –> MCOnet Romania : www.MCOnet.ro




Informatii despre Oradea si jud Bihor
Foto galerie:
Deschiderea oficiala a salii festive din Casa Tineretului Oradea


Vremea:

Curs valutar:
EURO 3,2574
USD 2,3939
HUF 0,0126
Alte valute

Horoscop zilnic
www.dsclex.ro
02 decembrie.
Situatia de la serviciu va evolua rapid si te vei simti putin nesigur in ceea ce priveste schimbarile. Fa-ti planuri in cazul in care va trebui sa-ti gasesti o alta sluja.

Alte zodii


Copyright 2004-2008 Toate drepturile rezervate. MCOnet Media Group

XML

oradea.mconet.biz
e-mail: online@mconet.biz


Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea