Ştiri locale pentru Bihor
ORADEA ONLINE

Informaţii despre Oradea şi jud. Bihor

 Marti,
MCOnet Media Group Trimite E-mail Cautare Pagina mea de start
Google:
Webmail gratuit: [Înregistrare (1G)]

Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea
Parteneri:

Bratislava Online

Budapest Online

Deutschland Tourismus

Nice Online

Bautorii de vin, mai sanatosi decat amatorii de bere - Sanatate
Lu 12 mar 2007 09:44:02 +0100


Bautorii de vin, mai sanatosi decat amatorii de bere - Sanatate
Sanatate - Consumatorii de vin cumpara produse alimentare mai sanatoase decat bautorii de bere, potri-vit unui studiu realizat de o echipa de cercetatori ...

Consumatorii de vin cumpara produse alimentare mai sanatoase decat bautorii de bere, potri-vit unui studiu realizat de o echipa de cercetatori danezi si publicat in revista medicala “Ugeskrift for Laeger”.
Amatorii de vin isi pun in cosul de cumparaturi mai multe masline, fructe si legume, peste, carne si produse lactate cu continut redus de grasime, fata de bautorii de bere. Consumatorii de bere prefera sa cumpere mai ales hrana gata preparata, mezeluri, carne de porc sau de oaie, chipsuri, produse cu o concentratie mare de zahar, unt sau margarina si bauturi carbogazoase.

Studiul a fost realizat de cercetatorii de la Institutul de stat pentru sanatate publica din Danemarca. Acestia au analizat aproximativ 3,5 milioane de bonuri de casa alese la intamplare din 98 de supermarket-uri in perioada septembrie 2002 - februarie 2003. Clientii acestor magazine reprezinta un esantion larg din populatia daneza.
Preferintele sunt dictate de educatie si venituri

“Rezultatele confirma sondajele internationale care arata ca bautorii de vin prefera fructele si legumele si ca utilizeaza foarte rar produse cu grasimi saturate, fata de persoanele care consuma alte tipuri de bauturi alcoolice”, au conchis cercetatorii. Consumatorii de vin au si un nivel de educatie mai ridicat, venituri mai mari si se comporta mai bine din punct de vedere psihologic fata de cei care prefera alte bauturi alcoolice, au mai spus cercetatorii.

In trecut, studii de specialitate au mai re-levat faptul ca bautorii moderati de vin prezinta mai putine riscuri de a dezvolta maladii cardiovasculare si cancer fata de cei care consuma alte bauturi alcoolice.
Vinul rosu incetineste procesul de imbatranire, alaturi de banane si cirese
Vinul rosu poate incetini procesul de imbatranire, datorita unei substante din coaja strugurilor care poate proteja celulele organismului de distrugerile care apar o data cu inaintarea in varsta, e concluzia unui studiu realizat in Spania. Cercetatorii au descoperit ca melatonina, o substanta care se gaseste in coaja strugurilor si intr-o alta gama de alimente, are efect protector asupra celulelor. Acestia recomanda persoanelor care vor sa incetineasca procesul de imbatranire sa contribuie la cresterea nivelului de melatonina din organism prin consumul regulat de alimente precum ceapa, banane, orez, cirese si vin. Melatonina are si rol antioxidant, distrugand moleculele care pot afecta celulele.


stiri.zoot - Sanatate


Trimite o felicitare : Felicitari


Jocuri : TotalGames


Sponzorul acestui articol :
Ce este Internet –> MCOnet Romania : www.MCOnet.ro




Informatii despre Oradea si jud Bihor
Foto galerie:
Deschiderea oficiala a salii festive din Casa Tineretului Oradea


Vremea:

Curs valutar:
EURO 3,2574
USD 2,3939
HUF 0,0126
Alte valute

Horoscop zilnic
www.dsclex.ro
02 decembrie.
Situatia de la serviciu va evolua rapid si te vei simti putin nesigur in ceea ce priveste schimbarile. Fa-ti planuri in cazul in care va trebui sa-ti gasesti o alta sluja.

Alte zodii


Copyright 2004-2008 Toate drepturile rezervate. MCOnet Media Group

XML

oradea.mconet.biz
e-mail: online@mconet.biz


Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea