Ştiri locale pentru Bihor
ORADEA ONLINE

Informaţii despre Oradea şi jud. Bihor

 Duminica,
MCOnet Media Group Trimite E-mail Cautare Pagina mea de start
Google:
Webmail gratuit: [Înregistrare (1G)]

Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea
Parteneri:

Bratislava Online

Budapest Online

Deutschland Tourismus

Nice Online

Ciocolata ne apara de hipertensiune - Sanatate
Lu 05 mar 2007 13:18:32 +0100


Ciocolata ne apara de hipertensiune - Sanatate
Sanatate - Ciocolata si hipertensiunea

Ciocolata, ale carei efecte pozitive cardiovasculare au fost deja demonstrate prin studii clinice, este benefica si pentru creier, pentru ca imbunatateste circulatia sangvina cerebrala, potrivit rezultatelor a doua studii prezentate la o conferinta din SUA.
La primul studiu, coordonat de profesorul Ian Macdonald de la Scoala de medicina Nottingham din Marea Britanie, au participat femei tinere si sanatoase, care au consumat regulat o bautura bogata in flavonoizi, substanta antioxidanta continuta si de boabele de cacao. Desi bautura CocoAvia, furnizata pentru acest studiu de producatorul Mars Inc, nu a ameliorat performantele mentale ale subiectilor participanti la test, comparativ cu voluntarii care nu au consumat bautura, aceasta a crescut semnificativ nivelul circulatiei sangvine in creier pentru o perioada de doua-trei ore. Potrivit lui Macdonald, studii mai extinse ar putea demonstra potentialul promitator al bauturilor bogate in flavonoizi in tratarea persoanelor in varsta care au suferit mici atacuri cerebrale si sufera de dementa.

Un al doilea studiu, coordonat de profesorul Norman Hollenberg de la Scoala de medicina a Universitatii Harvard asupra persoanelor sanatoase cu varste peste 50 de ani, a indicat o crestere semnificativa a fluxului sangvin in creier.

Acest profesor a studiat efectele pudrei de cacao la indienii Kuna din Panama, care sunt consumatori regulati ai acestui produs alimentar. Hollenberg a remarcat faptul ca persoanele in varsta apartinand acestei comunitati nu sufera de boli grave precum hipertensiune arteriala si degenerare cerebrala.

Totusi, si acest cercetator a estimat ca efectele pudrei de cacao asupra creierului, desi par promitatoare, ar trebui verificate prin teste clinice mai amanuntite.
Consumul excesiv nu face bine organismului

Ambii profesori, care au prezentat aceste studii in cadrul conferintei anuale a Societatii americane pentru promovarea stiintei, au avertizat totodata ca un consum excesiv de ciocolata poate provoca probleme de sanatate.
Este recomandata si pentru ridicarea moralului

Chiar daca are grasimi si zaharuri si e un produs bogat in calorii, ciocolata e totodata o sursa importanta de magneziu si saruri minerale. Consumata cu moderatie, ne face bine la inima, ne ridica moralul si ne usureaza digestia. Ciocolata face parte din ratia soldatilor americani si e nelipsita din dieta astronautilor.


stiri.zoot - Stiri Sanatate - Ciocolata ne apara de hipertensiune


Trimite o felicitare : Felicitari


Jocuri : TotalGames


Sponzorul acestui articol :
Ce este Internet –> MCOnet Romania : www.MCOnet.ro




Informatii despre Oradea si jud Bihor
Foto galerie:
Deschiderea oficiala a salii festive din Casa Tineretului Oradea


Vremea:

Curs valutar:
EURO 3,2574
USD 2,3939
HUF 0,0126
Alte valute

Horoscop zilnic
www.dsclex.ro
23 noiembrie.
Sarmul tau va atrage cu siguranta o persoana de sex opus. Te pricepi la oameni, intuiesti cam ce vor atunci can intri in contact cu ei. Dar ceea ce cauti tu este provocarea intelectuala.

Alte zodii


Copyright 2004-2008 Toate drepturile rezervate. MCOnet Media Group

XML

oradea.mconet.biz
e-mail: online@mconet.biz


Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea