Ştiri locale pentru Bihor
ORADEA ONLINE

Informaţii despre Oradea şi jud. Bihor

 Duminica,
MCOnet Media Group Trimite E-mail Cautare Pagina mea de start
Google:
Webmail gratuit: [Înregistrare (1G)]

Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea
Parteneri:

Bratislava Online

Budapest Online

Deutschland Tourismus

Nice Online

Copiii obezi mananca de doua ori mai mult din cauza televizorului - Sanatate
Jo 26 apr 2007 09:49:41 +0200


Copiii obezi - Sanatate
Sanatate - Copiii obezi mananca de doua ori mai mult din cauza televizorului

Copiii obezi mananca de doua ori mai mult din cauza televizorului

Copiii obezi care urmaresc publicitatea pentru alimente difuzata la televizor manânca de doua ori mai mult, iar cei mai grasi dintre ei sunt cei care vor alege cele mai putin sanatoase produse alimentare, arata un studiu realizat de Universitatea din Liverpool. Studiul a aratat ca un copil cu cât era mai gras, cu atât mânca mai mult atunci când era expus publicitatii care urma unui episod de desene animate. În urma publicitatii la alimente care este difuzata la televizor, copiii obezi manânca cu 134% mai mult decât copiii cu o greutate normala, care asimileaza doar cu 84% mai mult fata de copiii care nu urmaresc, la televizor, publicitatea la alimente. Studiul Universitatii din Liverpool mai arata ca, desi de la începutul anului în Marea Britanie a fost interzisa publicitatea la mâncarea nesanatoasa în timpul emisiunilor pentru copii, acestia au în continuare acces la astfel de publicitate în timpul programelor care se adreseaza întregii familii.

În lume, peste 1,1 miliarde de oameni sunt supraponderali
Realizatorul cercetarii, doctorul Jason Halford, a declarat, ca o concluzie a studiului, ca interzicerea partiala a publicitatii la mâncare nesanatoasa nu va rezolva de una singura problema obezitatii minorilor. Nu este vinovata publicitatea, ci mâncarea careia i se face publicitate. Nu este de vina, pâna la urma, doar mâncarea, ci si stilul de viata, a declarat doctorul Jason Halford.

În Marea Britanie, potrivit unor studii, 14% dintre copii sunt considerati obezi si aproximativ 30% sunt considerati supraponderali spre obezi. În lume, potrivit unui studiu al Organizatiei Mondiale pentru Sanatate, peste 1,1 miliarde de oameni sunt supraponderali, dintre care aproximativ 312 milioane sunt obezi. Studiul a fost realizat de Universitatea din Liverpool pe 60 de copii cu vârste cuprinse între 9 si 11 ani.


stiri.zoot - Copiii obezi - Sanatate




Informatii despre Oradea si jud Bihor
Foto galerie:
Deschiderea oficiala a salii festive din Casa Tineretului Oradea


Vremea:

Curs valutar:
EURO 3,2574
USD 2,3939
HUF 0,0126
Alte valute

Horoscop zilnic
www.dsclex.ro
23 noiembrie.
Sarmul tau va atrage cu siguranta o persoana de sex opus. Te pricepi la oameni, intuiesti cam ce vor atunci can intri in contact cu ei. Dar ceea ce cauti tu este provocarea intelectuala.

Alte zodii


Copyright 2004-2008 Toate drepturile rezervate. MCOnet Media Group

XML

oradea.mconet.biz
e-mail: online@mconet.biz


Stiri Oradea Stiri Bihor Stiri Intern Stiri Extern Stiri Auto Stiri Cultura Stiri Sport Stiri Albastre Stiri Frontiera Bihor Matrimoniale Director web Firme din oradea Horoscop Stiri Divertisment Stiri Cinema Expozitii Oradea Cultural Oradea Stiri Intern Servicii religioase Telefoane utile Oradea